Problem med Gruppetidsplan i Outlook
HejVi har et problem med gruppetidsplanen i Outlook. Nogle af brugernes aftaler bliver ikke vist i gruppetidsplanen. Nogen gange er aftalerne der dog i et splitsekund hvorefter de forsvinder. Det er en fejl der er opstået indenfor de sidste par dage!
Åbner man et gruppemedlems kalender ved at dobbeltklikke på mappeikonet i venstre side er kalenderoplysningerne korrekte
Det er Outlook 2003 SP1 der er installeret på maskinerne. Jeg har prøvet forskellige ting. F.eks. at køre en /cleanfreebusy, ligesom jeg har prøvet at ændre i instillinger for ledig/optaget tid. Jeg har også kontrolleret rettighederne. Derudover har jeg også bedt et par af brugerne om at slette et par af deres aftaler, og oprette dem igen. Ingen af delene har dog hjulpet.
Vi benytter en Exchange 2000, men siden det ikke er alle brugerne der oplever problemet, er det vel ikke vi skal lede efter problemet?
Er der nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak