Avatar billede numsegarn Nybegynder
27. juni 2005 - 00:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Feedback på baggrunde

Hej, jeg har lavet 4 baggrundsbilleder som jeg godt kunne tænke mig noget feedback på :)

www.underscroll.starthotel.dk/eksperten/boom.gif
www.underscroll.starthotel.dk/eksperten/middle.jpg
www.underscroll.starthotel.dk/eksperten/waveenkelt.jpg
www.underscroll.starthotel.dk/eksperten/wavemore.jpg

Billederne er selvfølgelig pænest hvis du sætter dem ind som baggrundsbillede...

NumsegarN
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
27. juni 2005 - 00:53 #1
nr 4 er sgu for cool...
Avatar billede Mik2000 Professor
27. juni 2005 - 21:11 #2
Synes de er pæne

Nr 4 er helt klart det bedste (har sat det på i noget tid :) )

Ren nysgerrighed. Hvis det er photoshop du bruger, hvordan laver du det så?
Avatar billede numsegarn Nybegynder
27. juni 2005 - 22:06 #3
Jeg er glad for at i godt kan lide nr 4. Den er dog den eneste som er beregnet til en "dobbelt toolbar" i windows... :)

mik2000 jeg har blot taget en lensflare, og brugt crome, kopiered den og bagefter twisted og waved den, lagt farve på, og så noget blur...

Du kan bla. følge en guide jeg har lavet, og med lidt ændringer kan du sikkert lave noget i retning af det jeg har.. :)

NumsegarN
Avatar billede numsegarn Nybegynder
27. juni 2005 - 22:07 #4
Hovsa, glemte at skrive hvor guiden er, men den er her: http://www.underscroll.starthotel.dk/
Avatar billede Hald Praktikant
28. juni 2005 - 07:13 #5
nummer 4 er helt klart sejest, og tak for at nogle stadig tager hensyn til os der ikke kan være på en enkelt toolbar-linje i windows, perfekt :-)

Go stil du har der med at lave guides, der skulle være flere som dig!
Avatar billede Mik2000 Professor
28. juni 2005 - 21:07 #6
Rigtig godt med guiden ja :)
Avatar billede jonas_c Nybegynder
02. juli 2005 - 16:04 #7
Personligt kan jeg bedst lide de 2 sidste... fordi en wallpaper skal ikke gå for meget ind i de ikoner man har liggende på skrivebordet så det er godt det der med nede i højre side, i forhold til den der ligger i midten.. hvis man nu har en masse liggende.. så det er sq cool!

fede effekter...
Avatar billede Hald Praktikant
01. august 2005 - 01:18 #8
tak for points! :-)