Avatar billede jr40 Nybegynder
02. september 2005 - 11:28 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Nyheds portal

Hejsa

Jeg er igang med af starte en større nyheds portal som vil blive den allerførste i Danmark.

Den vil være lidt ala tv2.dk....

Den vil primært omhandle hemp, cannabis relateret info.
(Intet salg, eller ulovligt aktiviter på siden...)

Jeg har erhvervet mig et større asp nyheds/cms system...

Dog mangler jeg en eller flere .asp gutter som kan hjælpe med opdatering til sitet samt nye features ect.

Håber der er nogle som er friske på af give en hånd med..

*Du vil få status som tekniker på siden.

I kan kontakte mig via msn/email: info@macpack.dk
Avatar billede pfp Nybegynder
02. september 2005 - 13:58 #1
Snakker vi om frivilligt arbejde eller?
Avatar billede jr40 Nybegynder
02. september 2005 - 14:08 #2
Ja helst.
Avatar billede pfp Nybegynder
02. september 2005 - 14:14 #3
Okay. Held og lykke med projektet.
Avatar billede jr40 Nybegynder
02. september 2005 - 14:28 #4
jo tak...

ved godt af i dagens Danmark er der ikke noget som hedder hjælp mere, folk er efterhånden gået hen og blevet små grise som vil have penge for alt...

Men prøver iligevel lykken her inde, og ser om der er nogle venlige sjæle som vil hjælpe uden betaling.
Avatar billede pfp Nybegynder
02. september 2005 - 14:57 #5
Ja programmører der er nød til at tage penge for arbejde...nu står verden ikke længere :)
Avatar billede jr40 Nybegynder
02. september 2005 - 15:47 #6
var nu ikke myntet på dig men i almindelighed...

Og læg mærke i af man er ikke programmør fordi man sidder og leger lidt med asp...

Så derfor kunne jeg jo ligesom være heldig af der var nogle asp gutter som vil hjælpe og for den sags skyld behøver det ikke være uddannede programmører.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
03. september 2005 - 09:06 #7
Hvis du søger frivillig arbejde skulle du måske tage kontakt til dansk røde kors

Nu hvor vi taler om grise, vil jeg istedet mynte betegnelsen på nogle andre.......nogle der tror at de kan få udført gratis arbejde.
Avatar billede ricky Nybegynder
03. september 2005 - 10:14 #8
Den allerførste større nyhedsportal a la tv2.dk omhandlende hemp, canabis m.v. i Danmark.

hmm.. ja gad vide hvorfor ingen dog har tænkt på det noget før ???

jeg tror nu godt at man stadig kan finde 'gratis' arbejdskraft i Danmark - men hvis der ikke er penge-løn involveret.. er de fleste måske efterhånden så syge i hovedet at de ikke gider at spilde deres tid på hvad som helst.. det skal være givene på en aller anden måde.

macpack.dk - er det så til det næste store projekt ? Danmarks allerførste større nyhedsportal om.. Happy Meals ?
Avatar billede trophymanager Nybegynder
03. september 2005 - 23:49 #9
Jeg kan lige forestille mig en sådans portal dynamik...
Avatar billede trophymanager Nybegynder
03. september 2005 - 23:49 #10
Forestil jer at de fleste nyheder bliver skrevet flere gange ;)
Avatar billede jr40 Nybegynder
04. september 2005 - 19:34 #11
man beder om hjælp også bliver man trumlet ned... iihh tak.
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2005 - 19:38 #12
Hvis du er ude efter gratis arbejdskraft, og der virkelig sidder nogle få folk med så meget fritid, at de vil hjælpe dig, skal du ikke regne med at de vil hjælpe som ansatte.. Tilbyd et partnerskab, og du har en (lille) chance for at folk vil være med i dit lidt særprægede projekt.
Avatar billede jr40 Nybegynder
04. september 2005 - 19:54 #13
wicez>>>Okey

Jeg lukker hermed dette spam, da jeg har på fornemmelsen at jeg ikke for noget ud af dette...
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
05. september 2005 - 15:17 #14
bliver man betalt i gram eller bongs ?

Der findes mange sider med informationer om alt der omhandler den type narkotiske stoffer!. Og de bliver brugt.

så jeg kan ikke se at det bliver andet end en flok hamp-rygende tosser der syntes at det board er fedt og kan sige "hash og hamp er ægge skadlit får inlæringn"

Men hvis det er 100% seriøst så go' for it...
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
13. september 2005 - 14:05 #15
Jeg er mere end villig til at udføre ulønnet programmerings-arbejde. Men hvis dem jeg udfører arbejdet for, skal høste penge på projektet, så vil jeg føle mig ret meget til grin ved ikke at få noget for det. Da din glimrende idé nok ikke er et velgørenheds-projekt, vil jeg melde fra på det.

Jeg synes, det er fair nok, at fritids-programmører (du nægter jo at kalde dem programmører) får penge for deres arbejde, når nu igangsætteren har til hensigt at skulle tjene kassen.

Tror sagtens, du kan finde programmører, der vil give en hjælpende hånd. Det er mit indtryk, at stort set alle programmører har lavet en eller anden hjemmeside gratis for f.eks. idrætsklubber, kirker, velgørenhedsarrangementer m.m.