Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. november 2005 - 08:45 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

NIS / NAV 2002 - registeret/betalt - overførsel til NY PC ?

En 'kunde' har en gammel (?) NIS/NAV 2002 Registeret/betalt kørende under ME.

Jeg er så ved at opbygge en ny PC og 'kunden' ønsker denne NIS/NAV overført dertil.
Der er ingen CD ell. lign.
ME putteren er 'født' med denne programpakke via et image for laaaaaaangt tid siden.

Har registeret/betalt og har regsteringsnøgle/kode dertil. Faktisk her for nylig.

Hvordan får jeg lettest instaleret/overført NIS/NAV til den nye PC (XP) ?

Jeg vil også forsøge at 'overtale' 'kunden om at investere i nyeste NAV 2006 pakke... vil det være en (let) mulighed ?

Har fuld internet adgang.

Jeg ved godt at der er bedre alternativer til NIS/NAV, men jeg vil ikke gøre 'kunden' mere forvirret end nødvendig...
Avatar billede boxer Nybegynder
14. november 2005 - 09:34 #1
Er den til at finde via fildelingsprogrammer?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. november 2005 - 09:37 #2
... Joooo... men det virker ikke heeeelt rigigt....
Avatar billede boxer Nybegynder
14. november 2005 - 09:43 #3
Det har du ret i.
Jeg tror ikke du kan flytte den.
Har du overvejet at kontakte Norton? De fremsender forhåbentligt en cd mod mindre betaling.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. november 2005 - 13:09 #4
Var lige arbejdsramt...

Jeg HAR "et eller andet sted" en NIS/NAV 2005/2006 "ude fra verden"... Mon jeg ka' bruge den og så klaske 'kundens' regsteringsnøgle/kode ind der ???
Avatar billede boxer Nybegynder
14. november 2005 - 13:48 #5
Det er ved at være lang tid siden jeg har haft Symantec produkter på min PC. Jeg ved heller ikke hvordan deres nøgler virker.

Men det er måske et forsøg værd. Det "eneste" du kan risikere er at skulle fjerne programmet helt igen.
Det er der jo en del der har problemer med.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. november 2005 - 09:31 #6
... jeg har nu efter aftale med 'kunden' indlagt min (?) version af NAV ...
Så får vi se hvad der sker...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. november 2005 - 09:31 #7
<boxer>: Læg et [svar] så deler vi i porten...
Avatar billede boxer Nybegynder
15. november 2005 - 09:53 #8
Du må gerne lige skrive hvis du får det endelige resultat. Det er rart nok af vide om licensen passer til produktet :o)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. november 2005 - 10:01 #9
Hmmm...
Nu ved jeg ikke helt hvordan jeg ska' formulere det...
Jeg har nu arrangeret at 'kunden' har en NAV 2005 der nu virker fuldt ud med automatisk opdateringer osv. de næste 365 dage...

Så får vi se...

Ellers var muligheden at kontakte Symantech ell. lign. og klage sin nød (?). 'Kunden' har kun et papir på registering og kundenummer på NAV 2002...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. november 2005 - 10:03 #10
Tak for venlig deltagelse...
Avatar billede boxer Nybegynder
15. november 2005 - 10:29 #11
Velbekomme og tak for point.