Avatar billede umba Nybegynder
21. januar 2006 - 13:05 Der er 8 kommentarer

Hvis at man er banned

Hej jeg vil gerne at hvis at du er blevet banned fra en website om det så er muligt at komme ind igen ved at lave et eller andet fusk med din comp når at jeg kan komme ind igen hvis at man formaterer sin comp.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
21. januar 2006 - 13:14 #1
Det kommer an på hvilke kriterier de banner dig efter. Hvis det er din ip, og den er statisk kommer du ikke ind igen med mindre du får din internetudbyder til at tildele dig en ny ip adresse. Jeg har stofanet så min ip skifter regelmæssigt. Jeg ved ikke lige hvor tit. Jeg ved ikke hvor vidt de har mulighed for at banne dig på din MAC adresse, men hvis dette er tilfældet kan du fikse det ved at købe et nyt netkort.
Kan du slet ikke besøge siden mere, eller er det når du vil logge ind?

Vh
Avatar billede umba Nybegynder
21. januar 2006 - 13:17 #2
jeg kan ikke besøge den. har haft samme problen før men det gik væk da at jeg formaterede min comp. mener os at jeg har dynamisk ip
Avatar billede inglenook Praktikant
21. januar 2006 - 13:18 #3
proev at slette dine cookies
Avatar billede umba Nybegynder
21. januar 2006 - 13:19 #4
har gjort det virker ikke.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. januar 2006 - 13:22 #5
Man kunne jo også blot benytte sig af en proxy - så behøver man hverken skifte netkort eller ringe til sin udbyder..

Mht. at blokkere på en MAC adresse, kan jeg ikke forestille mig at en hjemmeside har adgang til den information, den har kun mulighed for at se fra hvilken IP adresse en given request kommer fra.

For at bruge en proxy kan du manuelt indtaste en i indstillingerne for din browser, eller du kan bruge et program der gør det for dig, fx Surf Anonymous.

En liste med proxy servere kan findes på adressen http://www.publicproxyservers.com/index.html
Avatar billede umba Nybegynder
21. januar 2006 - 13:25 #6
ok tak
Avatar billede levithan Nybegynder
21. januar 2006 - 14:47 #7
hvad hedder den hjemmeside du prøver at besøge
Avatar billede umba Nybegynder
21. januar 2006 - 16:35 #8
tak de proxy hjalp.