Avatar billede thailand2006 Nybegynder
26. januar 2006 - 23:55 Der er 3 kommentarer

opstart af website

Hej
Jeg søger en partner der vil være med til at starte et website op du skal stå for programering af websitet og nej jeg vil ikke ud med hvad det er her men i velkommen til at ringe til mig på 27663151 i mellem 11-16 på hverdage og du skal ikke skyde penge ind i projektet men udlukkede lave og vedligeholde
websitet INTRESSERET SÅ RING.
Avatar billede Six Nybegynder
27. januar 2006 - 00:23 #1
Og hvad får man ud af det? :D
Avatar billede jck_true Nybegynder
28. januar 2006 - 11:47 #2
Enig, hvad får man ud af det?
Kan muligvis hjælp dig, det afhænger dog af hvad opgaven går ud på
Du kan maile mig detailjerne hvis du har lyst på:
jck_true @ nerdshack . com
(Fjern mellemrum)
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. januar 2006 - 12:23 #3
Du får ikke folk til at ringe ud fra så lidt info som du kommer med der.

du skrev tidligere at du skulle bruge 25.000 til et guesthouse i Thailand ?http://www.eksperten.dk/spm/682779

Du virker ikke særlig troværdt i mine øjne. Hvis du har en fornuftig plan så kom med den, evt mail mig den, mc@mobilemarketing.dk eller kom med den her.

  Mikkel