Avatar billede svend22 Nybegynder
24. marts 2006 - 16:26 Der er 13 kommentarer

Pris på design

Hej

Jeg er ved at få lavet en ny hjemmdeside. Vi regner med at der inden længe vil være rigtig mange bruger på siden. Jeg har nu købt alle koderne til siden med hvad koster grafikken til sådan en side...

Det jeg ønsker er nogle realistiske bud på hvad i (eller nogen i kender) skal have for at lave alt grafikken. Siden har nogenlunde samme størrlese som nightleif og dkbn.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
24. marts 2006 - 16:39 #1
Jeg kan kontaktes via www.firmdesign.dk
Avatar billede skurggman Nybegynder
24. marts 2006 - 19:00 #2
Kontakt os gennem www.votus.dk for at høre mere...
Avatar billede skurggman Nybegynder
24. marts 2006 - 19:01 #3
Du kan kontakte mig det, det er mig der er Kim og jeg er grafiker i foretagenet..

kim @ votus.dk
Avatar billede svend22 Nybegynder
25. marts 2006 - 09:33 #4
KAn i ikke komme med en ca pris inkl moms
Avatar billede no_doubt Nybegynder
25. marts 2006 - 10:19 #5
Kan vel lave det for ca. 1500.....noget i den retning
Avatar billede svend22 Nybegynder
25. marts 2006 - 10:23 #6
Kan du lave et komplet design i den størrelses orden for 1500 kr. ??

Kan jeg se noget af det du har lavet før
Avatar billede skurggman Nybegynder
25. marts 2006 - 10:25 #7
Så er jeg helt sikkert ude af billedet...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
25. marts 2006 - 10:27 #8
kommer jo an på hvor mange små ting der skal være.. men måske nok lavt sat..
Avatar billede svend22 Nybegynder
25. marts 2006 - 10:33 #9
HAr du set hvor stor nightleif er. Der er en del grafik på den side?? Har du noget jeg kan se som du tidligere har lavet

skurggman: Kan du ikke komme med et bud på en ca pris inkl moms for et komplet design
Avatar billede andre_h Nybegynder
26. marts 2006 - 21:25 #10
Jeg gør det billigt, samtidig er det også kvalitet ;-)
Har lavet plakater, cdcovers, logoer, grafiske elementer, webdesigns, m.m. for firma'er, bands, osv.

Kontakt mig på msn: safari57@hotmail.com, så sender jeg referencer.

-mvh André
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2006 - 22:36 #11
Hvis du ikke har fundet en til opgaven vil jeg gerne sende dig et tilbud, kender end el til nightleif og andre "portal" løsninger, har lavet og hjulpet med design til et ar stykker.

Man kan tilbyde mange forskellige priser til et projekt som dit, især fordi det kan være meget forskelligt hvad folk mener med et design.
Det kan være alt fra "rammen" omkring indholdet til alle små ikoner, bannere osv.
Der er mange ting, men hvis du vil skrive lidt mere præcist hvad du havde tænkt dig designet er og indeholder, så skal jeg nok give en fornuftig pris.

osj@device.dk
Avatar billede dkshero Nybegynder
27. marts 2006 - 13:28 #12
jeg er frisk for 1250 kr.
det kan godt være der er meget grafik men da jeg er først nu er begyndt og sælge mine kreationer er det jo godt af ha nogle gode refarencer (: jeg har arbejdet med photoshop i 6år og kender det ud og ind

skriv på dkshero@hotmail.com for exempler på noget jeg kan (:
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
27. marts 2006 - 14:55 #13
Kommer meget an på hvor grævende du er. Men som de andre siger, er 1500 kr. nok meget realistisk.

www.mvdesign.dk