Avatar billede datasource Nybegynder
24. april 2006 - 20:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Investor til idé søges

Hej eksperter,

Vi søger netop nu en investor eller en der kan smide noget kapital i et firma.
Det drejer sig om en online mobilshop.
Selve siden, shoppen og det hele er sådan set sat op men har nu brug for noget kapital til indkøb af telefoner og evt. noget annoncering.

Er du interesseret så kontakt os på pbf.soft@gmail.com for mere information.

- På forhånd tak -
Avatar billede datasource Nybegynder
24. april 2006 - 21:37 #1
Det skal siges at jeg har kontakt med en grossist.
Avatar billede jck_true Nybegynder
25. april 2006 - 18:55 #2
Lyder som et lidt tvivlsomt projekt
KOM MED NOGET MERE INFO
Avatar billede datasource Nybegynder
25. april 2006 - 21:18 #3
Jo...det er meningen at det skal være en side hvor man kan købe mobiler uden abbonoment, og som ikke er simlåste. Mobilerne skal være rimelig billige, det er hele idéen med det.
Og da hele siden og det hele er lavet er vi godt på vej. Jeg har også kontakt til nogle frivillige sælgere der allerede nu har masser af interesserede kunder.
For at gøre siden mere udbredt skal nogle af pengene også sættes i annoncering på fx. siden arto.dk - som er en side med den perfekte målgruppe.
På siden skal der også være guides og andmeldelser af telefoner.

Men som sagt...hvis i ønsker mere information så bare skriv.
Avatar billede datasource Nybegynder
26. april 2006 - 23:43 #4
Slet ingen der er interesserede ?
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
01. maj 2006 - 09:04 #5
Hvis du har mange interesserede kunder, og et solidt latent marked.. Så tag det med til banken, og lån pengene der.. Hvis du har en solid plan, burde det ikke være noget problem.
Avatar billede johansson06 Nybegynder
24. maj 2006 - 09:28 #6
Vil gerne høre mere omkring forretningsplan, budgetter, kapitalbehov - jeg mailer. Johansson
Avatar billede datasource Nybegynder
19. september 2006 - 21:29 #7
lukker..fandt desværre ikke nogen.
Avatar billede heindorff Nybegynder
05. oktober 2006 - 22:39 #8
Undersøg evt. om "dropshipping" er en mulig løsning i den branche.