Avatar billede k_konradsen Nybegynder
01. juni 2006 - 22:17 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Vil folk arbejde for procenter?

Er det efterhånden muligt, at finde folk, der gider laver et stykke arbejde for, x antal procenters indflydelse/ejerskab i et projekt/firma?

Vi er så langt med projektet/hjemmesiden, at vi ikke vil slippe det. Vi tror selv meget på det (som alle andre) og har fået flere positive tilbage meldinger på projektet.

Der er bare lige det problem, at vi ikke selv kan lave mere - projektet er vokset op på et niveau, hvor vores egne kompetencer ikke længere slår til.
Vi kan selv finde ud af, asp og mysql på et rimelig okay niveau, men desværre ikke højt nok til at vi selv kan lave projektet færdig.
Da vi ingen penge har til at betale for dit arbejde, vil vi i stedet for tilbyde dig, at indgå i et partnerskab med os og være med i projektet på ”næsten” lige vilkår som os.

Vi skal derfor bruge en, der kan finde ud af mindst - asp, mysql og design.

Det ville være perfekt, hvis du bor i/omkring Randers eller Ålborg, men ikke et krav.

Hvis du synes det lyder lidt interessant, skriv en mail til Konne06@hotmail.com
Eller hvis du vil have flere informationer. Vi vil ikke sende alt for mange oplysninger, men nok til at give dig et fornuftigt indblik i projektet.
Vi er i gang med at lave forretningsplanen, og denne kan blive sendt i en nær fremtid, hvis du på forhånd underskriver en tavshedserklæring.

M.v.h.
Kristian
Avatar billede jacla Nybegynder
01. juni 2006 - 22:54 #1
Hvis i har mulighed for at sende en mand på kursus, findes der noget der hedder SoftAdvice (meget dotnet mv)

Se evt. www.softadvice.dk

Det er bestemt et sted hvor man dels lære en masse, men også får et netværk, som hjælper en videre.

mvh

jan c
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
01. juni 2006 - 22:56 #2
"Er det efterhånden muligt, at finde folk, der gider laver et stykke arbejde for, x antal procenters indflydelse/ejerskab i et projekt/firma?"

Ingen for web ? nej.

Der er simpelhen for meget fup på markedet, dem som tilbyder procenter har tydeligvis ikke penge nok til at købe webløsninger, og kan derfor ikke være værd at arbejde for.
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
01. juni 2006 - 23:01 #3
tdafoobar
Hvad mener du med fup? Folk der alligevel ikke får deres procenter eller projekter der alligevel ikke bliver til noget?
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
01. juni 2006 - 23:03 #4
Ja, begge dele.

Hvis jeg skal vudere jer:

- Ingen CVS nummer
- Ingen plan, men et påbegyndt projekt
- Webløsning, men bruger hotmail
- Personer som har givet sig ud i et projekt over deres grænser

For mig lyder det som et har børn som har troet de kunne tjene nemme penge på noget webudvikling, men endt ud med svømme på alt for dybt vand.
Og hvordan kan I ikke have kompetancer nok? Webudvikling er grænseløst nemt, hvis man kan finde ud af læse den engelske dokumentation.
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
01. juni 2006 - 23:04 #5
*CVR nummer
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
01. juni 2006 - 23:05 #6
Derudover er tanken om at i ikke vil fortælle hvad I arbejder med lidt skræmmende, når man tænker på det fact at I har valgt et så gammelt sprog som ASP, hvor man ikke kan lave noget som helst ,der ikke allerede er produceret i 100 forskellige udgaver og lagt gratis ud på nettet.
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
01. juni 2006 - 23:18 #7
Oki.

-Vi vil vente med CVR indtil det hele er på plads.
-Planen er skrevet ned, men ikke som en forretningsplanen.
-Bruge hotmail da det er den jeg normalt bruger og derfor tjekker mest.
-Projektet har udviklede sig til mere end vi havde regnet med i starten, flere funktioner og beregninger som vi har skrevet ned, men som vi ikke selv kan kode og som vi gerne vil have hjælp til.
-Vi arbejder med en hjemmeside til beregning af abonnementer.
-Valget faldt på ASP, da min makker er bedst til det, men hvilket sprog ville du vælge?
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
02. juni 2006 - 00:02 #8
Jeres vudering var retorisk. Det er ikke meningen der skal svares igen på den, bare tænkes over hvad der blev skrevet. :)
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
02. juni 2006 - 00:14 #9
Ved det godt, men hvis du tænke sådan ved at læse mit indlæg ville andre nok også. Derfor fandt jeg det bedst, at svare tilbage på det og på den måde håbe, at folk ikke tror vi forsøger at snyde dem. :o)
Avatar billede ronnieg Nybegynder
02. juni 2006 - 13:36 #10
@TDAfoobar

Hvad er det for noget at lukke ud ?
Webudvikling er ikke grænseløst nemt, der findes så mange forskellige måder at det er alt andet end grænseløst nemt.

At ASP er et gammelt sprog betyder da ikke at det er forældet, masser af webløsninger laves på ASP stadig.

@Konradsen

Skriv til mig på ronnie@sitevision.dk
Vi kunne være intresseret
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2006 - 21:30 #11
Hey k_konradsen

Tak for en forklaring om jeres ide og håber også i kun bruge det jeg har fortalt.
til jer ander har vi snakke om sms løsning og sådan til deres side..