Avatar billede nomis Praktikant
18. februar 2007 - 16:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fra USB til trådløs netværk

Hej

Jeg ved godt at man kan få et netværkskort på et USB-stik, men kan man gå den modsatte vej? Jeg leder med andre ord efter en trådløs USB-hub. Altså en USB-hub, som danner et trådløst netværk, som jeg kan tilslutte fra min bærbare. Det MÅ da eksistere, for det vil med andre ord gøre min bærbare fuldstændig trådløs, samtidig med at jeg kan styre printer, mus, ekstern drev osv.
18. februar 2007 - 16:53 #1
Her er dimsen ikke, men de taler om det.
http://www.deviceforge.com/articles/AT9015145687.html
Avatar billede jacla Nybegynder
18. februar 2007 - 16:54 #2
Du kan få blue tooth enheder der kan gøre din printer mv trådløse, hvis det er det der er målet.

http://www.pocketfreak.dk/anmeldelser/troy/troy.html

vh Jan
Avatar billede nomis Praktikant
18. februar 2007 - 17:01 #4
yes, rogerrabbit: det er det jeg leder efter. Prisen lader til at være $200, men jeg kan ikke finde nogen informationer om hvor man kan købe den, eller om den overhovedet kan købes i DK. Rækkevidden på max 30 fod (ca. 8 meter) er et stort minus...det kan jo ikke engang dække et stort lokale...
18. februar 2007 - 17:06 #5
Det er mit bedste bud. Og det ser ud til at være ret nyt.
Avatar billede jacla Nybegynder
18. februar 2007 - 17:14 #6
Ved ikke om det er derfor det er svært at finde http://www.computerworld.dk/art/29129
Avatar billede nomis Praktikant
18. februar 2007 - 17:15 #7
ja det er nok rigtigt. Det er sikkert et produkt med en stor fremtid, men som mangler lidt teknologisk udvikling. Glæder mig til jeg kan købe det herhjemme!
Avatar billede jacla Nybegynder
18. februar 2007 - 17:28 #8
Det må vel være P&T der bestemmer det i den sidste ene, men enig det må være fremtiden.

Personligt er jeg også temmelig træt at ledninger overalt, læste også at det snart bliver muligt at oplade eks. mobil tlf. trådløst
Avatar billede nomis Praktikant
21. december 2009 - 16:28 #9
Tråd lukket