Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. marts 2007 - 15:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

asp.net bøger

Hej,

Har programmeret asp nogle år og vil gerne lidt videre og vil prøve og lære asp.net. Nogle der kan anbefalde nogle gode bøger så jeg kan lære lidt asp.net. Helst på dansk.

på forhånd tak,
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2007 - 23:49 #1
På dansk er nok ret håbløst.

Wrox plejer at skrive gode .NET bøger, så måske:

Beginning ASP.NET 2.0 by Chris Hart, John Kauffman, David Sussman, Chris Ullman

eller:

Professional ASP.NET 2.0 by Bill Evjen, Scott Hanselman, Farhan Muhammad, S. Srinivasa Sivakumar, Devin Rader

omend jeg ikke kender lige netop dem.
Avatar billede mochr Nybegynder
05. marts 2007 - 11:36 #2
Jeg vil os klart anbefalde Beginning ASP.NET 2.0 fra Wrox.
Hvis du så vil læse vidre vil jeg anbefalde at gå over til Apress.

Jeg har Pro ASP.NET 2.0 in C# 2005, og Pro SQL Server 2005 fra Apress, og Beginning ASP.NET 1.1 fra Wrox. Også en anden lille en på dansk. Og den er ikke ret god!
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
05. marts 2007 - 15:29 #3
tak tror jeg prøver og betstille Beginning ASP.NET 2.0-

Kan jeg få nogle svar så jeg ka dele lidt point ud,
Avatar billede mochr Nybegynder
05. marts 2007 - 15:39 #4
kan du godt hehe...
Avatar billede arne_v Ekspert
05. marts 2007 - 15:56 #5
svar