Avatar billede sgolsen Praktikant
11. marts 2007 - 11:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ebay Registerings problem.

hejsa på experten.

når jeg vil oprette mig som bruger på ebay og har udfyldt alle felterne korekt tror jeg nok.
så trykker jeg continue og så kommer hele den samme side frem igen hvor alt jeg har skrevet er væk.
er snart lidt træt af og uddfylde den samme side igen og igen.
har tjekket at brugernavnet er frit og sat flueben i Terms of use and your privacy.
håber en kan hjælpe.
mvh Sgolsen
Avatar billede kalp Novice
11. marts 2007 - 12:06 #1
har du prøvet at trykke "Enter" istedet for nogle af de der knapper?
har du husket at acceptere deres betingelser?

har du prøvet at trykke tilbage når den viser den samme side igen? (og måske slippe for at indtaste det samme igen)

har du prøvet i en anden browser? hvis du gør det i internet explorer så måske prøve i Firefox?

Du skal have cookies slået til vil jeg næsten tro.
Avatar billede sgolsen Praktikant
11. marts 2007 - 12:32 #2
jeg har prøvet det hele på nær firefox.
det andet hjalp ikke. men tak for det.
Avatar billede kalp Novice
11. marts 2007 - 12:39 #3
måske prøv lidt senere da det jo godt kan være internt problem
Avatar billede sgolsen Praktikant
20. maj 2007 - 21:01 #4
hejsa