04. april 2007 - 10:35Der er
6 kommentarer og 1 løsning
Opdele word dok, i flere filer
Jeg sidder og laver en rapport, og jeg ved fra tidligere at word kan have svært ved at administrere store dokumenter, i denne sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at opdele min rapport i flere dokumenter, eller f.eks kunne referere til en anden fil sådan at indholdsfortegnelsen bliver ved med at blive opdateret.
F.eks. Så har jeg forord, indholdsfortegnelse og kapitel 1,2,3 i et dokument, kan man så lave en henvisning til et andet dokument, som f.eks indeholder kapitel 4, 5 og 6 osv. Eller hvordan er det med det ??? Jeg har kigget på disposition men her indsættes dokumentet bare, jeg ved ikke helt om jeg kan benytte den
Ja men under dispositionsvisningen, så indsættes alt tekst fra underdokumentet i hoveddokumentet og så bliver den samlede fil vel for stor igen, så der der ikke noget ide i at lave hver sin fil, er der ???
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.