Avatar billede daquar Nybegynder
07. juni 2007 - 11:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Avanceret Webshop/CMS

Er der nogen der har et forslag til gode udbydere af avancerede webshops.

Forskellige krav er bl.a.

* Kontrol over skabeloner, "områder", med præsentation af (meget) forskellige varergrupper.
* Mulighed for specifikke sider til specialkunder (deriblandt med mulighed for at de selv integrerer siderne på eget intranet)
* Mulighed for oprettelse af detaljerede "varepakker" med kombinationer af varer, og ekstra valgmuligheder.
* muligheder for at tildele kunder mere eller mindre personlige varekoder (både til variable personlige rabatter og specialtilbud)
* Mulighed for at styre design for hele siden, samt designe specifikke afdelinger af siden. Deriblandt mulighed for helt at splitte siden op i separate sektioner (såsom Privat/Erhverv).
* Tekniske muligheder for at designe urls,

Det er ikke for at få et specifikt tilbud, men dette er i hovedtræk nogle af de ting vi efterlyser. Er der nogen der kender til nogle der tilbyder dette?
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
07. juni 2007 - 12:05 #1
Prøv at tjekke http://www.cmsdanmark.dk/
Avatar billede innercitydk Nybegynder
07. juni 2007 - 14:35 #2
Nej, og jeg tror heller ikke du kan finde et system der kan det hele du efterspørger.

Langt de fleste CMS udbydere kan sagtens lave systemet for jer, med skræddersyede moduler, men det koster big $!!
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. juni 2007 - 10:38 #3
Vi vil gerne give dig et tilbud på opgaven hvis det har din interesse, det kræver dog lidt mere information.

Men som innercitydk nævner så er det bestemt ikke gratis at få skræddersyet et større system, men det er dog heller ikke spidsen af en jetjager du skal af med.

du er velkommen til at kontakte os på 75 71 19 93 eller direkte på mail martin /at/ venio.dk
Avatar billede cms_danmark Nybegynder
15. juni 2007 - 11:52 #4
Hej Daguar.

Faldt lige over den her tråd, hvor TP så venligt refere til os. (Tak TP)

Vi vil sagtens kunne løse jeres opgave, men det kræver mere info, som Martin skrive ovenfor. Dog vil jeg sige at det lyder til at være en meget komplex shop i ønsker og derfor vil det selvfølgelig koste og "customize" til jeres behov. Men vi har vore udviklere siddende offshore og derfor en meget lavere pris end andre danske udbydere, men samme tid snakker i med danskere som styre projektet. Der er også mulighed for simpelthen og hyre en eller flere mand i X antal mdr. Til en fordelagtig pris, hermed sikre man sig at man får lavet ALT man ønsker også selv om projektet ændre sig udervejs. (Normalt vil dette kræve en kontrakt ændrig og hermed også pris)

Du kan få meget mere at vide her:

Offshore: http://www.cmsdanmark.dk/default.aspx?pageId=61
Kontakt mig (Jesper Eskildsen): 26242425

Held og lykke. :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. juni 2007 - 20:07 #5
Jesper - I skulle måske lige få kigget på jeres dropdown menu i IE6, jeg kan desværre ikke navigere rundt på jeres side selvom den lyder spændende.
Avatar billede daquar Nybegynder
22. juni 2007 - 11:21 #6
Vi har besluttet at udskyde dette (store) projekt et halvt års tid dermed beholde vores nuværende løsning, men tak for inputtet Jesper, vi gemmer din kommentar til vi tager det op igen.
Avatar billede daquar Nybegynder
03. juli 2007 - 10:35 #7
*lukke*