Avatar billede hjemmesider Nybegynder
26. juni 2007 - 17:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Godt navn til Online spil

hej eksperter

Jeg står og mangler et godt og proff navn til et spil ligesom Travian.

Til hver der ikke kender Travian:

Travian er et browserspil, hvor man i starten regerer som
høvding i en lille landsby i en verden med mange tusinde spillere.

Travian foregår i fortiden, med Romere, Gallere og Germanere.

Det spil jeg søger et navn til foregår i nutiden, i modsætning til travian.

Mvh
MR S
Avatar billede divxx Nybegynder
26. juni 2007 - 17:15 #1
Traqon    ? :D
Avatar billede lazzo Nybegynder
30. juni 2007 - 21:42 #2
realion :P ?
Avatar billede punnishment Nybegynder
01. juli 2007 - 15:16 #3
hvordan har du tænkt dig at udvikle spillet, hvor stort er teamet og søger du kvalificeret hjælp?

Har erfaring med opbygning af lignende browserbaserede spil systemer. Gik selv igang med at udvikle et, der på mange måder minder om Travian - men var en alt for stor mundfuld for en enkelt person.
Avatar billede computereksperten Nybegynder
01. juli 2007 - 21:42 #4
Jeg synes det er godt det som divxx siger: Tragon
Det lyder godt & det passer da rigtig godt!
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
02. juli 2007 - 00:15 #5
punnishment>> Der er godtnok tilknyttet 1 freelanceprogrammør, og jeg har aftale med ham om at jeg betaler for ½ delen af udgifterne, og så deler vi indtægterne 50/50.

Jeg har ikke så meget forstand på hvor mange der behøves, men vi kunne godt bruge 1 eller flere til det grafiske.

http://the-game.guldhammer.info/
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
02. juli 2007 - 00:17 #6
Syntes Traqon ligger for tæt op ad Travian, men har selv overvejet følgende:

VW - Virtual World
eller
VD - Virtual Dominance

eller noget i den stil.
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
02. juli 2007 - 02:05 #7
"Har erfaring med opbygning af lignende browserbaserede spil systemer. Gik selv igang med at udvikle et, der på mange måder minder om Travian - men var en alt for stor mundfuld for en enkelt person."

Det lyder som om det kan blive til en fordel,
er det noget som 2 programmører godt kan skiftes til at programmere på?
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
02. juli 2007 - 12:35 #8
punnishment>> Den anden programmør har lige sat sin hjælp i bero, grundet personlige ting.

Kan du ikke sende mig en mail på mguldhammer(at)gmail.com med dine vilkår
samt pris osv.
Avatar billede soulraven Nybegynder
25. juli 2007 - 22:50 #9
Neovian
Avatar billede simsevu Juniormester
30. juli 2007 - 23:01 #10
present
Avatar billede nikkedukken Nybegynder
13. oktober 2007 - 11:47 #11
Du har nok brug for specielle navn ingen kan udtale :)

Jeg har ingen ide om de allerede er brugt.

Philfer
Conquester
Teo-Logic
Werify
Quix
Travi-nui :)
Foster

Bare mine 2 cents.
Avatar billede Soer9960 Nybegynder
04. marts 2010 - 16:28 #12
The.Dominater
Avatar billede Soer9960 Nybegynder
03. april 2010 - 18:30 #13
Prayer
Avatar billede Soer9960 Nybegynder
03. april 2010 - 18:30 #14
Flonky
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
14. april 2010 - 18:54 #15
Trotters