Avatar billede lefle Nybegynder
13. august 2007 - 23:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ping Program?

Hej,

Det jeg leder efter og ikk kan finde, er egentlig bare et program som man kan saette til at pinge i et bestemt interval. Den skal bare lave en log-fil og gerne en grafisk interface som er dejlig nemt at bruge... nogle der har en god ide.

Hvilke ip adresser er gode at pinge for at se hvordan ens forbindelse er?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
14. august 2007 - 00:34 #1
øhhhh, hvordan din forbindelse er ????
pingtiderne afhænger jo af mange faktorer, dit netværk, din maskine, din udbyder, belastningen på udbyders netværk, og siden du pinger, det er jo ikke ligegyldigt om den kører tomgang eller er overbelastet

men ellers er det jo nemt at åbne kommandoprompt og skrive:  ping -t google.dk>c:\ping.log

så pinger den derudaf, lige indtil du afbryder den ( CTRL+C eller lukker dosprompt)
bagefter har du en fin logfil på dit c drev ( og nogle sure folk hos google )

men måske det er noget andet du prøver at opnå?
Avatar billede lefle Nybegynder
24. marts 2008 - 19:30 #2
lukker post :D
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
24. marts 2008 - 19:33 #3
øhhhh, hvad gik der lige galt her?