Denne side indeholder artikler med forskellige perspektiver på Identity & Access Management i private og offentlige organisationer. Artiklerne behandler aktuelle IAM-emner og leveres af producenter, rådgivere og implementeringspartnere.
Hvad hedder formen på hovedsiden? Og hvad gør document.pressed?
Jeg ville umiddelbart gøre sådan her: ------------------------------------------------ Hovedsiden: <form id="form1" method="post" action="næsteside.php"> <input type="button" value="Submit" onclick="window.open('nyevindue.php','')"> </form> ------------------------------------------------ Nye vindue: <script type="text/javascript"> parent.document.getElementById("form1").submit(); window.close(); </script> ------------------------------------------------- Som du ser, har jeg givet formen et id, som jeg kan bruge i det nye vindue til at submitte med: parent.document.getElementById("form1").submit();
Bruger man den almindelige submit tager den alle værdier med: <input name="button" type="submit" id="button" value="Bestil" onClick="document.pressed=this.value" style="margin-left:65px;">
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.