Avatar billede splint Nybegynder
21. februar 2008 - 17:30 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Uønskede Spyware, virus mm. antiprogrammer.

Jeg er efterhånden godt træt af alle de såkaldte sikkerhedsprogrammer der hele tiden popper op og forstyrer det jeg laver.

Kan man ikke slippe af med dem.

Jeg kan ivertfald ikke slette dem, fordi jeg kan ikke finde hvor de er installeret på computeren.

Og det nytter ikke at gendanne systemet, computeren siger bare at systemet ikke kan gendannes fordi der ikke er foretaget nogen ændringer på computoren.

SPLINT.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2008 - 17:46 #1
hvilke programmer tænker du på Mere konkret.  Ligger de ikke i tilføj fjern
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2008 - 17:51 #2
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
21. februar 2008 - 18:10 #3
Gå her ind og få gratis og god hjælp http://www.spywarefri.dk/forum/ Opret et spørgsmål i forummet "HijackThis logs".
21. februar 2008 - 19:06 #4
- Er det Vista eller XP ?
Avatar billede splint Nybegynder
21. februar 2008 - 20:16 #5
De hedder Spyware & Malware Protection; Error Cleaner; Privacy Protector og Windows Security Alert.

Og nej de ligger ikke i tilføj fjern.

Det er XP.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
21. februar 2008 - 20:35 #6
Gå nu ind på Spywarefri. De fjerner sådan noget 20 gange om dagen ;)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2008 - 20:39 #7
Ja jeg tror også det vil være en god ide at komme omkring Spywarefri.  http://www.spywarefri.dk/forum/
Det er lige deres område, når det er den slags programmer.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
21. februar 2008 - 20:52 #8
Hvis du selv vil muge skidtet ud, er disse to gratis scannere de bedste http://www.superantispyware.com/

http://downloads2.kaspersky-labs.com/devbuilds/AVPTool/ Tag nyeste version.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2008 - 20:59 #9
http://www.eksperten.dk/artikler/1123

Hvis du seelv vil af med det er der en god guide her
21. februar 2008 - 21:27 #10
- og jeg er med på en 'lytter' ...
21. februar 2008 - 21:30 #11
Avatar billede splint Nybegynder
24. februar 2008 - 10:16 #12
Foreslaget med htt://www.spywarefri.dk/forum/ var ikke særlig godt. jeg prøvede at tilmelde mig der 4 - 5 gange og hver gang fik jeg at vide at nu kunne jeg bruge siden. Men når jeg så prøvede at bruge siden fik jeg at vide at jeg ikke fantes i deres database.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. februar 2008 - 13:18 #13
Huskede du at klikke på kvitteringsmailen du fik ved tilmeldingen ? Ellers send dem en mail og fortæl dem om problemet
24. februar 2008 - 17:41 #14
.. eller kør videre her *S* ?
Avatar billede splint Nybegynder
25. februar 2008 - 20:38 #15
Ja jeg klikkede på kviteringsmailen og jeg har sendt en mail. som De åbenbart er lidt længe om at svare på.
25. februar 2008 - 21:15 #16
(Ellers fortæl her hvis/om du ruller videre på www.spywarefri.dk ...)
Avatar billede fromsej Praktikant
25. februar 2008 - 21:33 #17
Hvilket brugernavn har du på Spywarefri?
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. februar 2008 - 22:05 #18
Perhaps, admin på Spywarefri her. Der ligger ingen emails fra dig. Jeg ved ikke hvilken mailadresse du har sendt den til. Hvis du har klikket på det link du har fået tilsendt så kan du gå ind i forum, så enkelt :o) Hvad er dit brugernavn?
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. februar 2008 - 22:21 #19
Du skriver: Jeg prøvede at tilmelde mig der 4 - 5 gange og hver gang fik jeg at vide at nu kunne jeg bruge siden.

Man kan ikke tilmelde sig 4-5 gange. Det er teknisk umuligt. Allerede ved tilmelding nr. 2 vil systemet sige at din mailadresse allerede eksisterer og at du kan ikke tilmelde dig igen.
Avatar billede splint Nybegynder
20. april 2008 - 03:47 #20
Til perhaps
Det er nok muligt at man ikke kan tilmelde sig 4-5 gange, men man kan åbenbart sagtens prøve på det.
Sålænge systemet påstår man ikke eksitstrer i dets database, kan det jo ikke sige at min mailadresse allerede eksistere så jeg ikke kan tilmelde mig igen. Så hvad systemet angår vil hvergang jeg tilmelder mig være første gang for systemet.

Forøvrigt kan det være ligemeget nu da jeg har brugt et af de andre foreslag og det virkede første gang."Det var forevernewbies foreslag http://www.superantispyware.com/."

Splint.
Avatar billede splint Nybegynder
04. juni 2008 - 22:17 #21
Jeg troede at når man havde klikket på ACCEPTER så blev det registreret at man havde accepteret svaret så spørgsmålet blev lukket. især da det var sådan at FOREVERNEWBIE for det første var den eneste der rent faktisk kaldte sit svar for et svar. De andre kommenterede kun problemet. Så da der faktisk kun var et svar og det løste problemet skal jeg hermed acceptere forevernewbies svar og lukke spørgsmålet.
SPLINT
04. juni 2008 - 22:27 #22