Avatar billede twtp Nybegynder
14. april 2008 - 00:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp driver til webcam (komputerforalle)

Hey Eksperter.

Jeg har fået et webcam som var med i et velkomst tilbud fra komputerforalle.

Men.

Jeg har smidt driver cd'en ud:( Ups.

Man kan hverken se nogen numre eller navne på webcamet.

Kan i hjælpe
Avatar billede enya Nybegynder
14. april 2008 - 00:18 #1
Det nemmeste vil nok være at ringe til Komputer for Alle og spørge om kan sende dig en ny CD..
Avatar billede twtp Nybegynder
14. april 2008 - 00:33 #2
Hmmm. Ja men jeg mangler den her og nu.

Det ville være rart hvis der var en der nu lige vidste eller havde driveren liggende.
Avatar billede enya Nybegynder
14. april 2008 - 00:38 #3
Tja - det kan jeg selvfølgelig godt forstå.. :) Så må vi håbe, der er én der har den..? Jeg har desværre ikke.. :( Held og lykke med "jagten"..! :)
Avatar billede twtp Nybegynder
27. april 2008 - 16:57 #4
Hmmm.. Slet ingen hjælp at finde???
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
29. april 2008 - 09:35 #5
Hey, jeg står i samme problem. Har du fundet driverne?
Avatar billede twtp Nybegynder
29. april 2008 - 14:31 #6
Nej.. Der er vist ikke ret meget hjælp at hente herinde til sådan et spørgsmål. Men hvis du finder driveren vil du så ikke sende den til min e-mail. eksperten@twtp.dk
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
30. april 2008 - 11:16 #7
Jo, helt sikkert. Men jeg tror ikke det bliver nemt at finde dem... Jeg vil prøve at kontakte Koputer for alle.
Avatar billede enya Nybegynder
01. maj 2008 - 00:42 #8
>palle pirat: Det var faktisk dét jeg anbefalede twtp at gøre helt fra starten.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
07. maj 2008 - 02:12 #9
Har du (eller I) fundet ud af noget nyt..?
Avatar billede hdefte Nybegynder
18. august 2008 - 23:56 #10
Hvis du kan se hvilket mærke det, plejer man for det meste at kunne gå ind på producentens hjemmeside og surfe lidt rundt efter driverne. De har tit og ofte billleder af deres produkter. Det har jeg i hvert fald selv gjort.
Avatar billede twtp Nybegynder
31. maj 2010 - 11:36 #11
lukker