Avatar billede mash Mester
28. august 2008 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

internet explorer problem i vista

Hej

Jeg har et underligt problem med en bestemt hjemme side, den giver mig en fejlmeldingen "Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in e:\camping\engine\engine.php on line 15".

det er kun når jeg bruger vista der er det problem, ved at der er andre der bruger vista uden de samme problemer.

Hjemmesiden er http://www.campingguiden.dk

den samme hjemmeside virker fint på min pc med winxp på.

PS det er kun denne hjemmeside der giver problemer alle andre sider køre ok.

håber der er nogle der har et foreslag til hvad der er galt.

VH

tgkdk
Avatar billede mash Mester
29. august 2008 - 12:34 #1
Nå efter jeg har rodet med det lidt mere kan jeg uddybe det lidt mere.

køber en ny labtop(acer aspire 6920), med vista ultimate, alt virker fint, men den ene side(campingguiden.dk) køre ustabilt, forside komer fint og de første par klik på siden køre osse fint(sommetiden kan man kun lave 2 klik, andre gange 10 klik før ovennænvte fejl opstår), har prøvet at at installere firefox giver samme problem så det er ikke som jeg skriver i overskriften et internet explorer problem men et vista problem.

det der går mig på er at det kun er den labtop som får denne fejl og kender andre der benytter siden uden problemer(osse vista), og den gamle labtop(win xp) har hellere ikke problemet.
den server som siden ligger på har jeg adgang til, og ved at de andre sider der er served der ikke har det problem hvilket gør at jeg ikke fatter hvordan det kan være at fejlen opstår, kan det være noget software det gør det ?, har prøvet at slå firewall fra, ændre sikkerheds indstilinger til lav men stadig samme fejl, hvis jeg opdatere siden efter fejlmelding kommer den fint frem men efter et par klik er den gal igen.

Er der ikke en der har et forslag til hvad jeg kan gøre da jeg snart er løbet tør for ider.

det næste jeg prøver er at afinstallere alt software og se om det giver en løsning.

peace out

tgkdk
Avatar billede tarraq Nybegynder
02. september 2008 - 21:55 #2
Bruger du internet explorer 7 på begge maskiner?
ingen grund til at afinstallere noget for en enkelt sides skyld ;)
Avatar billede mash Mester
03. september 2008 - 09:33 #3
Ja jeg bruger ie 7 på begge, har haft fat i acer support da jeg osse har fundet andre problemer med maskinen så afventer svar fra deres teknikker.

det er min fars maskine og han er redaktør på campingguiden, derfor skal den virke til denne side :)
Avatar billede mash Mester
26. februar 2009 - 09:57 #4
Lukker...
Avatar billede graf Nybegynder
25. april 2009 - 03:04 #5
Jeg bruger Vista 32 bit version, og ser ingen problemer med hjemmesiden?
Prøv med Mozilla Firefox i stedet for IE7. Jeg var inde på www.nybolig.dk og der gav IE problemer med ikke at vise fotos.