Avatar billede trane_frisk Nybegynder
30. august 2008 - 14:30 Der er 3 kommentarer

Nogle spørgsmål omkr. opsætning af betaling i OSCommerce

Hej

Jeg har lige fået installeret OSCommerce, og det virker faktisk fint. MEN nu har jeg så et problem! Hvordan opsætter man betaling???

SKAL jeg have et dankort for at det kan opsættes?

Hvad er den letteste løsning for at få det til at køre?

Håber nogen hurtigt gider svare hurtigt og detaljeret :)
Avatar billede leif Seniormester
30. august 2008 - 15:11 #1
Det er jo helt anpå hvilke betalingsmetoder du vil tilbyde dine kunder
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
31. august 2008 - 18:35 #2
Jeg vil tilbyde så mange som muligt :) altså dankort osv.
Avatar billede leif Seniormester
31. august 2008 - 18:57 #3
Dankort osv ?

Hvis du skal have både Dankort og Udenlandske Kort skal du have 2 indløsningaftaler hos PBS:
http://www.pbs-international.dk/internetforretninger

Derefter skal du vælge dig en Betalingsgateway som fx. FriBetaling, DIBS, ePay eller PBS eget Betalingsmodul (eller en af de andre som findes på markedet)