Avatar billede lyskjaer Nybegynder
16. oktober 2008 - 14:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Partner søges! Jeg kan sælge, men mangler en webdesigner.

Jeg søger en partner som kan hjælpe mig med at lave hjemmesider, jeg kan sælge hjemmesiderne, men mangler en som kan lave dem.

Planen er at sælge hjemmesider til erhvervsdrivende.
Et koncept som før har vist sig succesfuldt.

Jeg har før arbejdet med en partner som desværre er flyttet til Bulgarien, og derfor ikke kan arbejde med projektet mere.

Skriv til info(AT)envenligsjael.dk og lad os snakke om det.

Jeg har regnet med 50/50 fordeling af indtægterne, udgifterne har jeg i forvejen afholdt de fleste af.

Jeg søger efter en frisk person, som er rap på fingrene, og kan aflevere hjemmesider han selv er stolt af.

Der er tale om ganske almindelige hjemmesider, og ikke store avancerede hjemmesider.

Da jeg ikke har så meget styr på teknikken, så skriv og lad os snakke om det.

Hilsen Jakob.
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. oktober 2008 - 14:05 #1
Hvis du vil lave komplette hjemmesider får du brug for lidt mere end en webdesigner.

Men jeg vil gerne høre lidt mere om dit koncept. Smider du lige en mail på mmc@mc-solutions.dk ?
Avatar billede jarobert Nybegynder
21. oktober 2008 - 06:41 #2
Hej Jacob.

Jeg er interesseret i at høre mere om dine ideer.
Du kan se noget af mit tidligere arbejde på www.comkon.dk.

Jeg kan kontaktes på comkon@comkon.dk

Mvh.
Robert
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
21. oktober 2008 - 21:55 #3
Jeg siger tak for alle henvendelserne.
Det kører på skinner :)
Avatar billede vifa Novice
27. januar 2009 - 17:59 #4
Hej lyskjaer

Jeg leder efter noget programmerings arbejde, og synes din ide lyder spændende. Har du brug for en webdesigner?