Avatar billede skolestofdk Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:23 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes i om privatsnerydning.dk

Hvad synes i om:

http://www.privatsnerydning.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2008 - 23:39 #1
Umiddelbart kan jeg godt lide toppen og logoet, hvis man nu lavede lidt sjov kunne du jo have nogle talebobler når man bevægede sin mus henover personerne og så gav de lige en hurtig kommentar omkring at det bare er super at ens indkørsel er ryddet når man skal ud og hente morgen avisen eller lign.
Logoet er også enkelt og nemt at huske.

Måske kunne man gære mere ud af den tekst der kommer ind, altså lave at den skifter lidt og mere bullet agtigt præsenteret det man vil sige, så det ikke bare er en lang tekst.

Fortovet under sneen er dog ikke så lækkert som retsen af designet og måske input boksene også kunne shines lidt op, så de passede bedre i designet.

Dog skal du nok lige prøve at se på den i firefox, da det kan væe rimelig svært at se de to af boksene.

Men siden er pæn og overskuelig og man kan hurtigt læse om hvad firmaet gør og ellers kontakte dem eller blive kontaktet, det er smukt.

Håber du forstår lidt af det jeg prøver at beskrive mig ud af :D
Avatar billede gurly Praktikant
24. oktober 2008 - 03:02 #2
Hvad med det juridiske

Der står at de tager ansvaret for der er ryddet inden kl.7

Vil det sige at hvis nogen falder og brækker benet, fordi der ikke er ryddet
og søger erstatning, så betaler privat snerydning ?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. oktober 2008 - 07:50 #3
Det er stadig ejndoms ejeren der er ansvarlig, men der kommer nok ikke meget sne til vinter, så ingen bliver overanstrengt, ellers er iden fin nok.
Avatar billede gurly Praktikant
24. oktober 2008 - 23:33 #4
ja det er altid ejeren der vil blive anklaget først, men når de skriver på forsiden at de tager ansvaret, så vil der være basis for at føre retssag imod dem, for at få dem til at betale.
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. oktober 2008 - 17:02 #5
Så er der sket nogle små ændringer....

talebobler er blevet tilføjet - fortorvet er blevet ændret, (spacemaniac's forslag !)

Vi mangler stadig nogle få rettelser og tiltag - så i er velkomne til at bidrage :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:21 #6
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
29. november 2008 - 18:00 #7
... stave/skrive-fejl undervejs samt i http://www.privatsnerydning.dk/billeder/vinter1.pdf
http://www.privatsnerydning.dk/billeder/vinter2.pdf
(Ovenstående lidt 'amatøragtigt' opbygget - Hmmm... )
29. november 2008 - 18:00 #8
De er måske sneet inde *S* ?
30. august 2009 - 22:27 #9
(Hvad endte denne tråd med ?)

Det er måske stadig en SKOLE opgave (skolestofdk) ??? *S*
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
24. maj 2010 - 20:24 #10
.
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
24. maj 2010 - 20:24 #11
.