Avatar billede superstardk Nybegynder
28. november 2008 - 19:16 Der er 8 kommentarer

Feedback på ny webshop - 15% rabat til eksperter

Hej

Vi har netop åbnet vores nye webshop http://www.superstar.dk og vil gerne have en masse feedback fra alle jer kloge hoveder :)

Om i bare vil smide en kommentar om designet, eller gå lidt mere i dybden er selvf. op til jer.. Alt ris/ros modtages med kyshånd.

Samtidig vil vi gerne tilbyde jer alle 15% rabat på ALLE varer den næste uges tid. Hvis i vil benytte jer af dette, smider i bare en bemærkning i feltet 'bemærkninger'.. og så skal vi nok få det trukket fra.

Mvh
Søren Klelund
Superstar.dk
Avatar billede superstardk Nybegynder
28. november 2008 - 19:21 #1
BTW.. ved godt der er nogle åbenlyse fejl rundt omkring på sitet - programmøren arbejder på det. Men kommenter på alt hvad i finder og orker :)
Avatar billede mikze Nybegynder
28. november 2008 - 22:23 #2
Umiddelbart synes jeg faktisk at siden ser rigtig rigtig fed ud.

Der er dog et eller andet ved layout'et/designet der irriterer mig. Jeg tror lidt det er en blanding af footeren (det pludselige stop med en lang vandret streg) samt at baggrunden er så skrigende hvid.

Desuden passer teksten øverst til højre (selve hovedmenuen samt min konto og indkøbskurv-linket) ikke særlig godt med resten af designet - det "skærer" ligesom for meget som om at der mangler antialiasing.

Hvorfor er der et sådan langt mellemrum på forsiden (mellem de nederste logoer med Guess watches og frank dandy underbukser og så footeren) ?? Ryk det lidt længere op, så ser det mindre tomt ud.

Footeren er ALT for tomt som nævnt før, har man siden i 1050x i højden ser siden fed ud, indtil man scroller ned og ser bunden!

- undskyld kritikken, men udover dette ser siden rigtig fed og professionel ud! Lige for at opsummere alt det vrøvl jeg har skrevet ovenfor:

* noget baggrund
* ændre footeren
* (måske) ændre lidt på tekst-fonten der er brugt i menuerne

- synes funktionaliteten fungerer ganske godt, ikke umiddelbart noget at pege fingre af her :)
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2008 - 11:37 #3
Rigtig god side! Jeg er enig med Mikze ovenfor, men siden ser generelt virkelig professionel ud.

Nogle mindre ting:

> Når man er inde på en specifikationsside for en vare, så vises et minaturebillede af varen nedenunder det store billede. Det er så meningen kan jeg se, at man skal klikke på dette for at se et billedgalleri af varen. Fint nok, men der bør nok stå en lille overskrift, fx: "Flere billeder" eller "Billedgalleri" i forbindelse med miniaturebilledet - ellers forstår man det ikke, med mindre man tilfældigvis klikker derpå.

> Når man klikker på en menuknap i toppen, så får man beskeden: "Vælg menupunkt...". Jeg kan godt se nu, at der kommer nogle flere menupunkter frem oppe i menulinjen, men det opdagede jeg ikke de første gange. I stedet troede jeg, at jeg skulle klikke på et af punkterne i venstre side, men så røg man ind et forkert sted.
I stedet for teksten "Vælg menupunkt..." i indholdsfeltet, som man bliver lidt forvirret af, så synes jeg I skulle skrive selve menuen dér. Altså bare en oversigt over menuen, så man straks ved, hvad der er at klikke på her.

> Til slut... Prøv at se her: http://www.superstar.dk/shop/showGroups.asp?GroupName=ure. I bunden af siden går det vist galt - urene hopper ind under og ud over rammen.

Jeg kan godt lide billederne af hver vare med en neutral (hvid) baggrund. Det synes jeg er den perfekte måde at vise billeder af varer på.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2008 - 11:44 #4
Forresten, mht. søgemaskineoptimering, som I nok også bør tænke lidt på...

> Hvad med metatags osv? Dem har I ingen af på nogen af siderne.
> Title-teksterne er ens på hver eneste side, nemlig med teksten "SuperStar.dk".
> I bør nok tilføje i det mindste en alt-tekst til alle Jeres billeder.

  // Steeven
Avatar billede superstardk Nybegynder
29. november 2008 - 23:54 #5
Mange tak for den dejligt konstruktive kritik. Det er taget til efterretning :)
Hvis i har mere fyrer i selvf. løs...
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 23:53 #6
Det ser ikke ud til, at der kommer mere. Skal vi se at få lukket spørgsmålet...
Avatar billede Smykkefreak Nybegynder
15. februar 2011 - 14:54 #7
Behagelig side og nem at overskue.
http://cozy-conzept.com
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2011 - 19:46 #8
Wow, endnu en voldsomt brugbar kritik af spørgerens website.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-7