Avatar billede mr-denner Nybegynder
17. februar 2009 - 14:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gennemsigtigt billede

Hej eksperter

Jeg vil høre om det kan lade sig gøre at lave et billede delvist gennemsigtigt på en hjemmeside - således at man kan ane baggrunden igennem??
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. februar 2009 - 14:59 #1
Prøv at søge på opasitet i tabel

<td style="opasity: 10%;">Hej med dig</td>
her skulle dit billede sættes ind hvor der står hej med dig, - altså i en tabel
Avatar billede mr-denner Nybegynder
19. februar 2009 - 17:30 #2
Hej
Det syntes jeg ikke jeg kunne få til at virke - kan du forklare nærmere??
Avatar billede hundevennen Nybegynder
19. februar 2009 - 18:02 #3
du skal lægge billedet ind i en tabel og den td du lægger billedet ind i skal du give den style som nævnt tidligere - hvis du ikke forstår dette så prøv at lægge din kode for den side du skal ha det på ud her