Avatar billede jonat Nybegynder
09. marts 2009 - 08:32 Der er 1 kommentar

Erfaring med reklamebetaling

Hej.

Jeg står i overvejelse om at oprette en større Portal.

Men da det er umuligt at få folk til at betale for at benytte en portal, så skal den være reklamefinanceret.

Men kan det betale sig at have en portal der er drevet af reklamer?

Er der nogen der har erfaring indenfor området, som kan give en nogenlunde tabel antal besøgende / indtægt.

Jeg vil gerne at reklamerne også holdes nede på et "normalt" plan, således at folk ikke smutter fra portalen igen pga. reklamerne.

Nogen ideér, erfaringer eller?

Mvh / Best Regards:
Jonatan.

På forhånd tak :)
Avatar billede giweo Juniormester
09. marts 2009 - 09:54 #1
Hej

www.tradedoubler.dk

Kan kan du have bannerreklamer på din side/sider

Den kan nemt betale både hostmaster og webhotel og mere til

Men det kommer selvf. også an på hvor meget du skal have for den tid du bruger på det ...