Avatar billede plovski Novice
24. marts 2009 - 17:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke slette filer på mit website

Hej, jeg har et problem. Jeg ønsker at slette alle filer i kataloget public_html på mit webhotel. Men de vil ikke alle slettes med filezilla eller andre af de ftp-klienter, jeg har har haft fat i. Jeg kan huske at have haft problemet før på mit tidligere webhotel, men også at jeg dér kunne løse det med den filmanager, der var indbygget i hotellets kontrolpanel. Sådan en har filmanager har mit ny hotel ikke.

Jeg har prøvet at ændre chmod til 777 på public_html og alle underliggende mapper, men stadig intet held med sletteriet.

Kan nogen hjælpe?
PF
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. marts 2009 - 17:34 #1
Avatar billede aners Nybegynder
24. marts 2009 - 21:04 #2
Der er groft set 2 muligheder;

1) Du har ikke nødvendige rettigheder.
2) Din klient er noget bras.
Avatar billede aners Nybegynder
24. marts 2009 - 21:08 #3
Alternativt kan du give mig host, user og pass, så skal jeg denundtenlyneme slette hele lortet, høhø ;)
Avatar billede plovski Novice
24. marts 2009 - 23:51 #4
Hey Aners. Nu skrev jeg til mit hotel, og fik der at vide, at årsagen var, at min webside (der er - var - lavet med joomla) selv havde genereret filer, som webserveren - men ikke jeg - havde rettighederne til. Så jo, du havde ret i det med rettighederne. Men du lyder ret sikker med hensyn til muligheden for alligevel at slette dem, så er du ikke rar at sige mig hvordan du ville have gjort det, hvis du havde haft host, login og password. KH, pf
Avatar billede plovski Novice
30. april 2009 - 15:37 #5
Der var ikke noget at gøre andet end at vente på, at mit hotel sørger for en funktionalitet, der gør det muligt at slette filerne gennem kontrolpanelet