Avatar billede mr-denner Nybegynder
20. maj 2009 - 11:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Langsom forbindelse på MAC

Hej Eksperter

Vi sidder 3 mennesker på et lille netværk - på alm PC'ere og en MAC.
PC'erene har fin internet hastighed - men MAC'en kører super langsomt på nettet - vi har prøvet at tage TDC's hastighedstest og der hastigheden umiddelbart fin - men i praksis er den skod langsom.

Er der nogen der kan have en ide til hvorfor??
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2009 - 11:36 #1
Har du set om det er det rigtige netværk du er koblet til? Jeg bruger selv mac, og jeg oplever ingen problemer med hastigheden.
Avatar billede mr-denner Nybegynder
20. maj 2009 - 11:41 #2
-->computerfritz<--
Hvordan tjekker jeg det??

Vi kører ikke trådløst - men med kabel?
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2009 - 12:14 #3
så kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Måske kan det være kablet, som har en løs forbindelse.
Avatar billede mr-denner Nybegynder
11. oktober 2009 - 10:28 #4
hmm