Avatar billede fbb Nybegynder
09. juli 2009 - 17:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Banner reklame, hvad firmaer?

Hej, jeg leder efter et firma ala Google Ads, hvor man tjener penge på visning af banner/klik.

Problem er at mine sites er erotik/porno og det tillader Google Ads ikke, nogle der har et andet sted hvor de tillader det og man kan tjene ala Google Ads (vi snakker ~5000 unikke om dagen)
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. juli 2009 - 17:48 #1
Partnerads har i hvert fald lidt
Avatar billede fbb Nybegynder
09. juli 2009 - 17:51 #2
Ser ikke ud som om de har noget i mod, smider dem en mail.

Andre?
Avatar billede abruscato Nybegynder
09. juli 2009 - 19:14 #3
http://www.partnerprogrammer.dk/programlist.php?category=16 finder du også nogle partnerprogrammer inden for sex og erotik