Avatar billede sn0wflake Nybegynder
13. juli 2009 - 08:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webbaseret e-learning

Hej Eksperter. Jeg skal bruge et e-learning system. Nogen forslag? Det behøver ikke være det mest avancerede i verden, dog er der nogen krav. Det skal være gratis, webbaseret (helst kodet i PHP), og nemt at bruge. Indtil videre har jeg kigget lidt på Moodle (http://moodle.org) som ser rimeligt lovende ud.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
13. juli 2009 - 12:27 #1
Når forbeholdet er, at det skal være gratis, så er Moodle det rigtige valg. Ellers findes der f.eks. også Centra og Fronter.

Moodle har også en udbygning, så du kan bruge Second Life, som kan anvendes som det mest avancerede / sociale / iscenesættende  LMS overhovedet ...
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
14. juli 2009 - 05:05 #2
Tak for bekræftelsen af at Moodle er det rigtige valg. Havde faktisk aldrig hørt om det før en kollega nævnte det. Har også kun læst positive anmeldelser om det. Skriver du et svar så du kan få point?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
14. juli 2009 - 06:16 #3
Gerne ...

Held & Lykke med e-Læringen :-)