Avatar billede nemesis Nybegynder
20. november 2009 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet i Tårnby

Jeg skal bruge en internetforbindelse i på Kongelundsvej, 2770 Kastrup.

Fra pålidelig kilde ved jeg, at TDC har et teknikskab under 100m fra adressen, og linjen er testet til 30M/12M. Men TDCs priser og kundevilkår er grotesk latterlige, og f.eks. Fullrate og Telenors udstyr er placeret på Kastrup Central 3500m væk, og kan derfor kun levere 2M/512K :(

Kender nogen til operatører, der ville kunne levere mindst 1M i upload samt statisk IP?

pft.
Avatar billede Blandy Praktikant
20. november 2009 - 11:25 #1
profiber?
Avatar billede snowball Novice
20. november 2009 - 11:39 #2
blnady: Man må gerne undersøge tingene bare en lille smule inden man laver sine indlæg som en løsning på spørgsmålet.

Profiber er nemlig slet ikke tilgængelig på hele Sjælland ;)

http://profiber.dk/default.aspx?m=2&i=485
Avatar billede nemesis Nybegynder
24. august 2010 - 14:07 #3
der var ingen andre muligheder end tdc hvis linjen skulle være af acceptabel stabilitet og til priser jeg kan betale