Avatar billede j_krog Praktikant
31. december 2009 - 14:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows Movie Maker kan ikke vise mine video film

Jeg har indlæst mit video-film på min pc, med Image Mixer 3 se, et ikke saerligt bruger venligt program Dette program fulgte med købet af videokameraet et Canon lagria HF20.

Mænd Jeg kan ikke redigerer mine film i WMM, det siger at det ikke kan håndtere filformatet m2ts. Om det er kameraet eller Image m. som Generer Dette fil-format, ved jeg ikke.

Jeg har hentet Prism Video Converter ned fra nettet og forsøgt på konverter filerne til MPEG2 og avi.Hvilket formentlig er gået godt? Mænd kan Stadig ikke Få WMM til at acceptere fil formatet.

Jeg har også forsøgt på importoeren filmene direkte fra kameraet til WMM med uændret resultat.

Hvis Nogen har da Løsning eller kender et program som kan Løse opgaven Vil jeg meget taknemmelig.

Jeg er ikke Nogen Ørn til teknisk engelsk ej heller til EBD.
31. december 2009 - 14:08 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Eks.: http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Billedbehandling/ ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2009 - 14:21 #2
Mænd skriver du konstant???

Mener du men?
Avatar billede j_krog Praktikant
31. december 2009 - 14:27 #3
Tak for hjælpen, Godt nytår.
Avatar billede j_krog Praktikant
31. december 2009 - 14:28 #4
nej der skulle stå MEN ellers giver det ingen mening vel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2009 - 14:32 #5
Så mangler du bare at acceptere eget svar og oprette det igen i en mere passende kategori.

F.eks. http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Generelt
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 14:33 #6
http://filext.com/file-extension/m2ts

brug kommentar j_krog når du lægger noget ind
svar funktionen er til at lukke spørgsmål med hvis der ikke kommer noget brugeligt - så kan du selv lukke det uden at give point

hvis du er tilfreds med et svar beder du vekommende om at lægge et og accepterer det og så bliver der givet point
Avatar billede j_krog Praktikant
31. december 2009 - 14:42 #7
Tak for hjælpen alle. alt er udført.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 14:50 #8
jo men du bruger stadig svar funktion
bare lige inden du lukker

når du har skrevet så slå den over på kommentar lige over det her
og tryk send
godt nytår til alle herinde - hopper af for i dag og måske i morgen - lad os se hvor vildt det bliver

#3
tryk på den og accepter
m.v.h
Avatar billede j_krog Praktikant
03. januar 2010 - 11:41 #9
Takker forhjælpen og forsøger at lukke
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2010 - 12:18 #10
Husk at vinge af i boksen under det svar du vil acceptere, og så klikke på accepter dette svar.