Avatar billede lademan Novice
05. januar 2010 - 10:25 Der er 1 kommentar

Nyt intranet

Kære ekspert

Kan du hjælpe mig?

På min arbejdsplads skal vi have et nyt intranet, og vi er i øjeblikket i gang med at se, hvilke muligheder der er.

Vi kigger både på simple intranetløsninger, der først og fremmest bruges til information, og på mere avancerede løsninger, der også kan bruges til dokument- og projektstyring.

Vores internet er baseret på TYPO3, og vi overvejer den løsning at bruge det samme system til intranettet. Det vil være billigt og sikre gnidningsfri integration mellem de to platforme.

Har du erfaringer med intranetsystemer? Og kan du anbefale nogen (billige som dyrere)? Hvad siger du til TYPO3-løsningen?

På forhånd mange tak for hjælpen!

M.v.h.

Erling
Avatar billede Hester Nybegynder
06. januar 2010 - 17:40 #1
Halløjsa Erling,

jeg så tilfældigt dit indlæg/forespørgsel tidligere i dag, da jeg surfede rundt.

Jeg har selv søgt omlysninger omkring intranetløsning på hjemmesiden www.amino.dk. - Måske det kan gavne dig at se de svar, jeg har modtaget eller følge debatten; http://www.amino.dk/forums/p/77760/494629.aspx#494629

Jeg hører naturligvis også gerne, hvad der sker her hos dig.

mvh
/Jørgen Jacobsen