Avatar billede rips Nybegynder
25. januar 2010 - 17:11 Der er 3 kommentarer

lokalt lan-træf

hej..

jeg er igang med at arrangere et lille lokalt lan-træf med 9 maskiner. Jeg har brugt en switch hvor alle maskiner er koblet til.

Alle maskiner er i netværk som hedder: 192.168.0.

4 af maskinerne kan se hinanden og kommer på det lokale netværk. De har allesammen xp.

Resten af maskinerne kan ikke komme på. De har enten vista eller windows 7. Hvad har vi gjort fejl?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. januar 2010 - 17:48 #1
Hej..

Prøv at "Disable" .

.:Internet Protocol Version 6 (TCP/IP):.

i netværksprotokolen
på Windows Vista & Windows 7 maskinerne..
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2010 - 17:50 #2
Hej rips. Hvor meget hjælp plejer du at få her på eksperten på det sidste. Ret begrænset ikke. Og hvorfor mon??? Over 4000 point ude!!!!
Du havde vel ikke regnet med, vi vil hjælpe dig når du ikke følger op på dine spm.
25. januar 2010 - 22:34 #3