Avatar billede mbm Nybegynder
16. marts 2010 - 12:07 Der er 4 kommentarer

Se url for den side som har redirected til mit site

Hejsa.
Et website redirecter sit trafik til mit website, men hvordan kan jeg i min codebehind se om trafikken kommer fra et .dk eller .se domæne? Syns ikke jeg har held med at finde noget i Request.ServerVariables.

/C
Avatar billede arne_v Ekspert
16. marts 2010 - 14:47 #1
Du kan finde IP adressen i Request.ServerVariables og saa kan du lave DNS lookup paa denne.
Avatar billede mbm Nybegynder
18. marts 2010 - 08:24 #2
Ok jeg er lidt lost her.
En anden person ejer 5 domæner som han efter aftale vidreføre trafik fra automatisk til mit domæne. Kan jeg ikke på mit site se om der var tale om domæne 1,2,3,4 eller 5 uden at skulle lave DNS opslag?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. marts 2010 - 00:33 #3
Referrer skulle være der som navn d.v.s. at DNS lookup ikke er nødvendigt.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2010 - 03:22 #4
mbm ??