Avatar billede sailor Nybegynder
02. april 2010 - 11:12 Der er 4 kommentarer

Internet ekplorer kanikke åbnes

Jeg har lige kørt alle genetablerings CD'er på en Amitech PC, da windows ikke ville åbne korrekt.

Har kørt samtlige windows update.

Når jeg forsøger at åbne Internet Explorer får jeg følgende fejl:

iexplore.exe - Programfejl

Det lykkede ikke at initialisere programmet korrekt (0xc0000005). Klik ok for at afslutte programmet.

Hvordan fikser jeg det problem
Avatar billede Frederik Nybegynder
02. april 2010 - 12:47 #1
Hvilken version af Internet Explorer har du?

Du kan evt. tage et kig på denne side:

http://support.microsoft.com/kb/240023

- Frederik
Avatar billede hcma Novice
02. april 2010 - 14:13 #2
har du prøvet om du kan åbne en anden browser  (f.eks. Firefox) ??
Avatar billede sailor Nybegynder
02. september 2010 - 09:04 #3
Intet virkede, så jeg prøvede en ny installation. Og så var det ok. Tak for indlæg
Avatar billede sailor Nybegynder
07. november 2011 - 09:04 #4
Lidt sent ude. Det er sjældent jeg bruger denne site. Men hvis jeg skal give point, skal jeg vist have et svar fra dig "hcma"