Avatar billede andy17 Nybegynder
19. april 2010 - 21:22 Der er 8 kommentarer

Sverige og Norge postnummer/by

Hej

Leder efter SQL filer (eller noget der er forholdsvis nemt at arbejde med) med Sverige og Norges byer og deres postnumre. Har de danske.

På forhånd tak!
Avatar billede martinlind Nybegynder
19. april 2010 - 23:30 #2
mic du er en helt ! :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. april 2010 - 08:06 #3
Det jeg mener er, hvorfor folk ikke selv googler. Det er betydeligt hurtigere at google selv, fremfor at oprette et spørgsmål og vente på svar.
Avatar billede marrix Juniormester
21. april 2010 - 12:58 #4
Hej andy17 ... hvor fandt du den danske postnummerliste i sql? Jeg leder med lys og lygte efter netop sådan en ...
Avatar billede andy17 Nybegynder
21. april 2010 - 17:17 #5
Hvem siger, at jeg ikke har prøvet at Google det selv? Jeg kunne godt finde nogle med by, postnummer, amt og kommuner, men ville se om nogle her havde nogle kun med by og postnummer, så jeg undgik at skulle redigere meget i dem.
Avatar billede andy17 Nybegynder
21. april 2010 - 17:19 #6
Sad og ledte efter en måde at give dig point på, men går ud fra, at du skal skrive et svar først (og kan ikke redigere i min forrige kommentar), så hvis du lige gør det, så får du point...
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. april 2010 - 17:23 #7
Ellers tak, samler ikke på point. Læg selv et svar og accepter ;o) Så kunne du måske lige hjælpe marianne-brix med et link til de danske postnumre og byer. Så tror jeg hun ville blive glad.
Avatar billede marrix Juniormester
21. april 2010 - 20:42 #8
Ja!!! :c) Har googlet og fundet en masse excel og pdf - men ingen sql. Bøvler lige nu med at importere excel til sql, men det er ikke så ligetil (som det ser ud nu). Så kunne sagtens bruge det direkte i sql, hvis nogen (eller noget) er leveringsdygtige.