Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
07. maj 2010 - 10:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Provideren 'Microsoft.Jet.OLEDB.4.0' er ikke registreret på den lokale computer

Har Windows 7 - har købt et program, hvor der kommer fejlmeddelelsen  "Provideren 'Microsoft.Jet.OLEDB.4.0' er ikke registreret på den lokale computer".

Har fundet filen "msjet40.dll" filen, der er version 4.00.9756.0, men har luret nogle af de andre spm og svar herinde, og synes ikke lige umiddelbart jeg kan se mig ud af en løsning. Er der en/flere der kan hjælpe?
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
07. maj 2010 - 10:56 #1
Og det er 64 bit system...
Avatar billede arne_v Ekspert
07. maj 2010 - 15:23 #2
Er der installeret MS Access paa maskinen?
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
07. maj 2010 - 17:13 #3
Ja, det er der...
Avatar billede arne_v Ekspert
08. maj 2010 - 02:10 #4
Er applikationen 32 eller 64 bit?
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
08. maj 2010 - 11:14 #5
De havde også en 64bit version liggende på deres hjemmeside til at løse problemet med, så har fundet en løsning... Så hvis du lægger et svar, så skal du få point...
Avatar billede arne_v Ekspert
08. maj 2010 - 14:54 #6
ok
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB