Avatar billede RexReptiles Nybegynder
06. juni 2010 - 20:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tegne opgave / flash animation

jeg har en side "rexreptiles.com" hvor gutterne ber om et unikt logo - jeg er ik selv dygtig til at tegne osv..

men jeg kunne godt bruge en slange evtl. flash baseret eller også statisk i lidt tegnefilms-agtig look.

en opgave jeg gerne betaler for hvis der findes en derude der kan udføre noget pænt.

ellers vil jeg gerne be om evtl. steder sådanne folk kunne være at finde =)

på forhånd tak.
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. juni 2010 - 02:06 #1
Hej,

Der findes mange dygtige tegnere på www.tegnebordet.dk. Jeg tror du kan finde en til at tegne dit logo dér.

Sørg for at forklare hvad det skal bruges til. F.eks. hvis du skal bruge det til tryk er der nogle særlige krav til logoet og formatet.
Avatar billede RexReptiles Nybegynder
26. januar 2011 - 13:36 #2
luk