Avatar billede venchil Nybegynder
22. juli 2010 - 13:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

B2B e-shop system

Hej Eksperter,

Jeg har nu i flere dage ledt efter et B2B eshop-system, der lever op til de krav jeg har, men uden held. Er der nogen af jer der har erfaring på området, og som måske kan pege mig i retning af et ordentligt system?

Systemet skal kunne følgende:
- Understøtte login før køb. Kunden logger ind med brugernavn / password og får vist en unik side til den bruger, hvor der er et specielt udvalg af produkter tilgængelige.
- Forskellige priser til forskellige brugere
- Mulighed for rabatkuponer

Det er ISÆR vigtigt at jeg kan sætte et specielt layout til en specifik kunde, da hele min forretningsmodel kører på dette.

På forhånd tak!
Avatar billede mike1963 Nybegynder
22. juli 2010 - 15:31 #1
B2B gider ikke at dele kode med andre ...

men hvorfor skriver du det ikke selv ?

Der er ikke mange funktionspunkter i dine krav

...det eneste jeg kan se er at man skal bruge BRUGERENS profil til at fodre varekataloget med
som er den reele forskel mellem dedikeret udvalg og generel udvalg ?

Kuponerne har vel en kode, som brugeren skal af med ?

En PHP løsning UDEN SQL kunne jeg lave på 2 dage ...

...og så kender du jo systemet !
Avatar billede venchil Nybegynder
23. juli 2010 - 14:29 #2
Jeg kunne sagtens skrive et system selv, men det kommer til at tage meget længere tid end 2 dage. Der er mange ting der skal kodes op: billede-upload, forskellige prisklasser, bruger management, produkt oprettelse, for slet ikke at tale om selve integrationen med en betalingsgateway, som jeg ikke har forstand på overhovedet.

Jeg håbede bare at der var en løsning på markedet, som jeg kunne bygge videre på.
Avatar billede fxj Juniormester
23. juli 2010 - 17:24 #3