Avatar billede You24Me1 Novice
13. august 2010 - 19:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sprog på safari browser

Hej venner.

Jeg har et lidt underligt problem. Når jeg skriver tekst (som nu) via min Safari browser, bliver næsten alle ord streget under med rødt. Hvis jeg skriver på engelsk er der ikke noget problem. Hvis jeg anvender min Google Chrome browser, er der intet problem med at skrive dansk. Jeg håber I kan hjælpe da Safari er min favorit browser. På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2010 - 20:13 #1
Tip!
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Få svar på det sidste nye, indenfor ISDN, ASDL m.m.

Men du skal slå den danske ordbog til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2010 - 20:14 #2
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/You24Me1

Du har et par døde spørgsmål. Afslutter du dem? Tak :)
Avatar billede You24Me1 Novice
14. august 2010 - 21:18 #3
Hej John.
Jeg har afsluttet mine to andre indlæg - dårlig stil at jeg glemmer det men jeg er ny, hmmmmmm :-).
Min Windows ordbog er på dansk men safari er ikke og jeg kan ikke se at man kan ændre sproget på safari generelt.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med dit TIP i første svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2010 - 21:52 #4
Nu var det ikke så mange spørgsmål, så det er helt ok ;)
http://www.apple.com/safari/download

Har du hentet den danske version?
Avatar billede You24Me1 Novice
15. august 2010 - 06:39 #5
Hej John.
Jamen, det er den danske version jeg anvender - 100% så jeg forstår ingenting. If I write in English here - no problemos, wired :-(