Avatar billede big_h Nybegynder
29. august 2010 - 11:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med at komme på en bestemt hjemmeside

Hej

Jeg er den lykkelige Co. Admin i en klan som som hedder Friends in a box. Vi er en canadisk klan som har vore servere stående i london da det er mest centrale for de fleste af vore medlemmer.

vores hompage www.friendsinabox.com er kun tilgængelig for mig ca. 1 - 2 timer dagligt omkring kl. 23:00 - 01:00 kan jeg komme ind, resten af vore medlemmer flyver direkte ind uden problemer.

Vi har sendt mails til webhoste uden det hjalp noget.

Jeg har undersøgt min firewall, antivirus, list over blokerede sider osv osv men intet ændre sig !

Jeg bruger flg. softvare
WIN 7 Ultimate 64 bit
seneste Ie version
Microsoft Essential Security

Hardware:

CPU Type QuadCore Intel Core i7 930, 2653 MHz (20 x 133)
Motherboard EVGA X58 4 way Sli
Gpu 2 x EVGA GeForce GTX 260 SSC Sli

Er der nogen som evt. kan give mig yderlige bud på en løsning af problemet vil jeg blive lykkelig pft

Hans Henrik
Avatar billede Selas Nybegynder
29. august 2010 - 13:37 #1
Hvilken i-net udbyder har du?

Prøv at skifte DNS, siden virker fint for mig:
http://code.google.com/speed/public-dns/docs/using.html#setup

http://piratgruppen.org/spip.php?article873 (vista men det er det samme i win7)
Avatar billede big_h Nybegynder
29. august 2010 - 14:27 #2
Hej jeg bruger Aplus eller som det engang hed Arrownet

HHS
Avatar billede Selas Nybegynder
29. august 2010 - 14:39 #3
OK virker det med en af de DNS jeg linkede til?
Avatar billede big_h Nybegynder
29. august 2010 - 16:09 #4
Jeg sidder på mit arbejde lige nu og har ikke mulighed for at teste det af, men så snart jeg kommer hjem vil jeg naturligvis afprøve.

HHS
Avatar billede big_h Nybegynder
29. august 2010 - 20:36 #5
Hej

Ja tak det hjalp, nu kan jeg komme på sitet.

Tusinde tak :-)
Avatar billede Selas Nybegynder
29. august 2010 - 21:26 #6
Hvorfor beholder du så pointene selv??
Avatar billede big_h Nybegynder
29. august 2010 - 23:03 #7
Oooops det må være en fejl øhh du skal have dine points selvfølgelig.

hvordan gør vi det ?
Avatar billede Selas Nybegynder
29. august 2010 - 23:29 #8
Du laver en ny tråd "point til Selas" eller noget og linker til den her eller i en pm og så laver jeg et svar der og du accepterer det.  :)
Avatar billede big_h Nybegynder
30. august 2010 - 00:08 #9
Avatar billede big_h Nybegynder
30. august 2010 - 00:09 #10