Avatar billede mc_goblen Praktikant
10. september 2010 - 11:27 Der er 5 kommentarer

Sputnik i udlandet

Hej!

Lige et spørgsmål som - måske - balancerer på kanten af hvad man må spørger om her inde...

Jeg har et abonnement hos TV2 / Sputnik.

Jeg er nu i udlandet i en længere periode og ville logge ind og se TV.

Jeg bliver mødt med beskeden om at min IP kommer fra udlandet, og at jeg derfor ikke har rettigheder til at benytte Sputnik.

Så nu tænker jeg... Man kan installere en eller anden IP-spoofer på min maskine så IP'en ser ud til at komme fra DK?
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 16:53 #1
ja det kan du...    google er din ven
Avatar billede tomBFG Nybegynder
07. december 2010 - 22:27 #2
Hej,

Ja du kan bruge citizenvpn.com der er en ny dansk VPN service. Den kan give dig en Dansk IP og det virker fint med TV2 og DR fra udlandet.

Mvh.
Avatar billede tomBFG Nybegynder
07. december 2010 - 22:28 #3
Der er et link til dem her: http://www.citizenvpn.com
Avatar billede primdahl1978 Nybegynder
18. december 2011 - 15:55 #4
Og saa kan man se Sputnik sport (og tv2 sport) osv, naar man har faaet en danske ip-adresse paa citizenvpn?
Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
10. april 2012 - 11:50 #5
Tag et kig på: www.danskproxy.com

Med en konto hos DanskProxy.com kan du surfe på nettet med en dansk IP-adresse - præcis som var du i Danmark. På den måde kan du fra udlandet tilgå Sputnik, DR NU og de andre tjenester.

1 måned koster 40 kr.
3 måneder koster 105 kr. (35 kr./md.)
6 måneder koster 180 kr. (30 kr./md.)

Jeg håber, at det kan hjælpe dig! :-)