Avatar billede jackie18 Juniormester
08. november 2010 - 12:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Explorer 8 driller

Hej jeg har de seneste dage oplivet at min internet explorer driller. Når jeg sidder på nettet så kan den gå stille også bliver jeg enten nød til genstarte explorer eller lukke den. Den viser at den arbejder men man kan slet ikke fortage sig noget.

Nogen som kan hjælpe mig med finde ud af hvad problemet kan være!?

forhånd tak.
Avatar billede haverslev Novice
08. november 2010 - 13:20 #1
Start IE8, klik på Funktioner, klik Internetindstillinger, klik på knappen SLET.
Sæt flueben i de 3 øverste linjer og klik på slet.

Klik på Faneblad Avanceret, klik på Nulstil

Og/Ellers:
Hent Ccleaner her > Klik ude til højre på "Download Latest Version".
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Der er en manual her > http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Der er en lille forskel "Problemer" er udskiftet med "Register".
Sæt de flueben som vist i manualen punkt 11 inden du kører "Renser".

Lad programmer foretage en oprydning i Renser og Register, og lad den slette det den finder.
Avatar billede jackie18 Juniormester
09. december 2010 - 20:16 #2
Det hjælp tak for det. Læg en svar så jeg kan acceptere.
Avatar billede haverslev Novice
09. december 2010 - 20:23 #3
Godt det virker :-)
09. december 2010 - 20:28 #4
PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---
Avatar billede jackie18 Juniormester
09. december 2010 - 21:02 #5
tak for det:-) tror det vil hjælpe ydligere
Avatar billede haverslev Novice
11. december 2010 - 14:16 #6
Avatar billede jackie18 Juniormester
12. december 2010 - 17:28 #7
HEj tak for hjælpen det hjælp meget:-) Tak til alle som har forsøgt at hjælpe.
12. december 2010 - 17:42 #8
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

Deles mellem flere ...