Avatar billede redbulldk Juniormester
31. december 2010 - 14:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Privat forum - community

Hej

Jeg skal have sat et privat WEB-forum op, hvor medlemmerne har mulighed for, at oprette forskellige aktiviteter. Andre medlemmer skal kunne tilmelde sig til pågældende aktivitet. Aktiviteterne skal kunne sendes rundt som en nyhedsmail automatisk.

Medlemmerne skal kunne skrive en kort profil med billede af dem selv, hvor køn og alder også fremgår. Disse informationer skal kunne oplistes for de øvrige medlemmer, hvor det også skal være muligt, at sende personlige beskeder til enkelte.

Medlemmerne skal ligeledes have mulighed for, at skrive små artikler, der kommer på forsiden, samt uploade evt. billeder til aktiviteterne.

Har du forslag til portal løsning eller plugin til kendt CMS løsning?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
31. december 2010 - 20:14 #1
kan anbefale http://download.simplemachines.org/
eller http://www.phpbb.com/downloads/index.php

Den første en meget nem at sætte op og den kan fås en dansk oversættelse
Avatar billede redbulldk Juniormester
18. januar 2011 - 22:12 #2
Hej jjbirk

Tak for dine forslag. Jeg har kort kigget på dem og jeg fortsætter med en af dem.

Ligger du et svar?

:-)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
18. januar 2011 - 22:17 #3
Svar kommer her.
Hvilket et af dem har du valgt ?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
23. januar 2011 - 14:27 #4
hmmmm mangler lige du afslutter dit spørgsmål :-)
Avatar billede redbulldk Juniormester
30. januar 2011 - 10:14 #5
Hej jjbirk

Simplemachines er jeg mest varm på, men jeg skal også lige teste phpbb.

Og igen tak :)
Avatar billede dhitcch Nybegynder
07. februar 2011 - 13:36 #6
Phpbb.com er en god løsning. Og lav så registreringsmodulet med captcha (for at undgå spam), og sæt det op, så du skal godkende brugere.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
07. februar 2011 - 16:46 #7
Det kan man i bægge, jeg syntes at http://download.simplemachines.org/
er meget nemt at sætte op og bruge, kræver noget mere af phbb.