Avatar billede bas Forsker
17. marts 2011 - 18:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Citrix Web Access og Internet Explorer 9

Hej

Jeg har lige installeret IE9 på min PC med Windows 7 32 bit.
Jeg har adgang til en Citrix web access, som kørte fint med IE8.
Men når jeg prøver med IE9 spørger den, om jeg vil åbne eller
gemme launch.ica. Men der sker ikke rigtigt noget uanset hvad.
Jeg har prøvet at fjerne Citrix web plugin'et med Revo Uninstaller og genstartet PC'en, men det ændrer ingenting.
Hvis man ikke har installeret Citrix web plugin'et plejer Citrix Web access'en at komme med en boks med en download-funktion, som
man lige skal sætte flueben og klikke på en download-knap i.

Det gør den ikke længere hos mig - selvom jeg jo lige har slettet plugin'et. Kan der fortsat ligge nogle rester fra plugin'et, eller er der noget jeg skal gøre specielt i forhold til IE9?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede weblex Nybegynder
08. april 2011 - 16:33 #1
Har du fundet et svar på dette spøgsmål - jeg har præcist samme problem :-/
Avatar billede bas Forsker
08. april 2011 - 16:47 #2
Ja, det glemte jeg at skrive.
Jeg tilføjede adressen til web access'en til websteder jeg har tillid til under Sikkerhed i Internetindstillinger og siden har
det bare kørt ;-)
Avatar billede weblex Nybegynder
08. april 2011 - 19:51 #3
Super - tak for det! Jeg har også fået gang i skidtet igen :-)
Avatar billede bas Forsker
09. april 2011 - 08:09 #4
Det lyder godt.
Velbekomme.
Avatar billede bas Forsker
09. april 2011 - 08:09 #5
Lukker.
Avatar billede camsti Seniormester
01. september 2011 - 14:58 #6
Kan man få IE9 til helt at springe over den funktion? Her skal jeg først sige åbn eller gem, så skal jeg ind i filmanageren og bede den fortsætte og først der starter den Citrix op?