Avatar billede noerdar Nybegynder
08. april 2011 - 20:11 Der er 1 kommentar

Remoteload betalingsvidue & load balancing Barracuda 340

Hej Alle på eksperten

Jeg har et spørgsmål der omhandler hvordan fribetalings remoteload fungerer i sammenspil med OsCommerce. Jeg har nemlig den udfodring af når folk betaler kommer tilbagemeldingen omkrings transaktions id kommer svaret ikke altid tilbage til den samme server som brugeren/clienten sider på. Jeg har 3 servere inde bag ved min load balancer [Barracuda 340]

Så hvis der nogle der ved hvordan data kommunikeres mellem OsCommerce og fribetaling, så ville det være rart med et indput.
Avatar billede phliplip Nybegynder
12. april 2011 - 12:00 #1
Har du mulighed for at sætte din Barracuda op så at alt trafik til et specielt subdomain altid går til en specifik server?

Jeg tænker;

www.domæne.dk -> tilfældig server
www1.domæne.dk -> altid server 1
www2.domæne.dk -> altid server 2
www3.domæne.dk -> altid server 3

Og så skal din OsCommerce vide hvilken server den er på, f.eks. server2 så skal fribetaling response URL'en sættes til www2.domæne.dk

Bare en idé.