Avatar billede Fero Nybegynder
27. april 2011 - 08:35 Der er 1 løsning

Wordpress expert søges (podcast/itunes)

Hej

Har en wordpress hjemmeside, som jeg har fået ansvaret for at vedligeholde, og finde ud af problemet med itunes. Men da jeg ikke har den store wordpress erfarring, søger jeg hjælp her.

Problemet ligger i at når der bliver lagt film op på siden i .flv (flash), så vises de ikke på iTunes, af den simple grund, at itunes ikke understøtter dette format.

Men hvis jeg så ligger videoer op på hjemmesiden, i feks .mp4, eller .mov, ja så skal hele videoen jo loades inden den vises til brugeren på hjemmesiden. Men den vises til dels på iTunes.

Når jeg siger "til dels" så er det fordi, den dukker op i itunes, og man kan også se det på sin smartphone, men når man trykker på den i iTunes, så er der bare sort skærm (medmindre man abonnere på den, har jeg hørt) - så hvis man bare søger efter kanalen i iTunes, og vil se et "afsnit" - så er der bare sort skærm.

Nogen der kan have en idé, eller en løsning? Er løbet tør for ideer.
Avatar billede Fero Nybegynder
12. maj 2011 - 10:39 #1
Lukker her. Ingen svar