Avatar billede c9steen Nybegynder
26. september 2011 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Give rettighed til ASPX i ASP miljø

Jeg har en ASPX uploadfunktion, som skal køre i et shared ASP-miljø. Funktionen virker lokalt men ikke på live server og jeg antager, at det er et spørgsmål om rettigheder, da ASPX ikke laver fejl. Jeg har ikke mulighed for at bruge web.config til at sætte rettigheder så jeg har brug for en løsning, der ligger direkte i ASPX script. Findes det og hvordan kan det laves.

PFT
Avatar billede olf Nybegynder
26. september 2011 - 16:51 #1
Jeg tror du må give fortabt! Hvis ikke admin på serveren vil give aspx-brugeren adgang til folderen du prøver at gemme i, så kan du ikke gøre det med et script. Og hvis du kan, så er sikkerheden gennemhullet som en si!
Avatar billede c9steen Nybegynder
26. september 2011 - 17:14 #2
Ok - tak. Rettigheder findes og kan gives. Det er koblingen mellem min ASP fuktionalitet og ASPX-strukturen der er udfordringen. Anvendelse af ASPX-konfiguration vil give nogle begrænsninger, som ikke ønskes i det aktuelle setup.
Avatar billede c9steen Nybegynder
18. november 2011 - 10:47 #3
Avatar billede c9steen Nybegynder
18. november 2011 - 15:10 #4
Gik i ged, så den blev placeret her: http://www.eksperten.dk/spm/951570