Avatar billede halvamatoer Nybegynder
22. november 2011 - 11:37 Der er 1 løsning

Findes der et godt controller / håndbogs system

Jeg skal have fundet et godt controller / håndbogs-retningslinje system til +10.000 bruger. Det skal være noget som findes i forvejen eller lignende. Jeg er ikke interesseret i at høre om folk, der kan lave det. Det skal afvikles internt i vores system
Det skal være muligt at vælge flere forskellige sprog. Der skal være AD-adgangskontrol med forskellige brugerniveauer

Jeg forstiller mig følgende: (Web-baseret foretrækkes)

Eksempel på oprettelse:

Kapitel: 01.01.01 (Bestemmmer placering i oversigt)
Overskrift: Backup af server
Beskrivelse: sæt et magnetbånd i maskinen - tryk start

Adgang for: (Adgruppe) - It-ledelse, backoperatør
Vises for: (Ad-gruppe) - backup operatør
Gælder for følgende sites: Alle serverlokationer
-----------------------------------
Skal udføres: (Vælg) - dagligt
Udføres af: (Ad-gruppe)
Lovkrav: j/n
Tvang: J/N (Hvis ikke udføres sendes opfølgningsmail til Site-ansvarlig)
Ansvarlig for opfølgning: (Ad-gruppe)
-------------------------------------

Den enkelte bruger kan gå ind og finde sin opfølgningsliste (Ad-bruger & Site), som skal markeres når opgaven er udført. Hvis det enkelte site ikke har udført sine opgaver sendes mail til site-ansvarlig

-------------------------------------
Det skal være for ledelsen / revision at følge op på antallet af udførte kontroller, om kontrollerne er udført til tiden etc.
Gerne grafisk præsenteret
-------------------------------------
Det skal være muligt at sende særlig surveys ud - med hurtig respons tid.
Den simple løsning er at lave et kapitel til særlige surveys. Når man opretter en der kan der sendes et link direkte ud til de berørte bruger. (Ligeledes hvis man ønsker en særlig opfølgning  på et standard punkt)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
15. marts 2012 - 13:42 #1
lukket